Niet zelf meten

Makkelijk te bestellen

Gratis thuisbezorgd

Proefliggen door heel Nederland

  1. terug
  2. Klantenservice

Klantenservice

Klantenservice bij Maatwerkmatrassen.nl

Bij Maatwerkmatrassen.nl staat klanttevredenheid voorop. We streven ernaar om uw ervaring op onze website zo aangenaam mogelijk te maken. Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wilt u een bezoek brengen aan onze Slaapstudio in Hengelo (OV) en meer informatie over onze producten? Dan vragen wij u een afspraak te maken. Wij zorgen er dan voor dat er altijd een slaapspecialist voor u aanwezig is. Neem contact met ons op via info@maatwerkmatrassen.nl of bel ons op 074-2773628 (optie 3).

Wilt u proefliggen bij één van onze verkooppunten dan vragen wij contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf. Klik hier voor een verkooppunt bij u in de buurt.

Vraag en Antwoord

Wat is de levertijd van Maatwerkmatrassen.nl?

Voor het leveren van een op maat gemaakte matras hebben wij doorgaans maximaal 20 werkdagen nodig. Indien noodzakelijk kunt u aangeven of het matras sneller geleverd kan worden.

Hoe kan ik mijn matras op maat betalen?

U kunt betalen via iDEAL, bankoverschrijving of PayPal.

Kan ik mijn matras ook afhalen?

Het afhalen van matrassen is niet mogelijk; deze worden bij u thuis of bij uw dealer afgeleverd.

Hoe zit het met de verzendkosten en thuisbezorgen van mijn matras?

Alle prijzen van de matrassen zijn inclusief verzendkosten voor de 1e aanbieding op een gelijkvloers adres waar een vrachtwagen bij kan komen. De bezorgtijden zijn in overleg met de koeriersdienst, deze neemt enkele dagen voor bezorging met u contact op. Voor een 2e aanbieding als gevolg van een verkeerd opgegeven adres of vanwege afwezigheid van de ontvanger, worden verzendkosten aan u berekend.

Kan ik mijn matras na ontvangst nog terugsturen?

Vanwege de maatwerkproductie is retourneren buiten de garantievoorwaarden niet mogelijk.

Wat als mijn matras niet past?

Wij garanderen maatwerk met een maximale afwijking van 3%. Indien het matras niet past dient u dit binnen 15 werkdagen schriftelijk te melden. Wij nemen dan direct contact met u op om te overleggen of het matras aangepast, vervangen of vergoed dient te worden.

Wat is het verschil tussen bouwjaar en modeljaar van de caravan?

In het algemeen start het nieuwe modeljaar van een caravan in de zomer. Het afleveren van een nieuw bestelde caravan geschiedt meestal in het voorjaar. Een caravan kan dus in het oude jaar gebouwd zijn, terwijl het een nieuw modeljaar betreft. Voorbeeld: caravan gebouwd in oktober 2005, afleveren in voorjaar 2006, is dus een modeljaar 2006 en als zodanig bekend in de boeken. Bij twijfel kunt u het chassisnummer aan ons doorgeven, dan proberen wij het juiste modeljaar te achterhalen.

Wat moet ik doen als ik twijfel over het type caravan, camper of boot?

In dat geval adviseren wij u te informeren bij de dealer waar u hem gekocht heeft. Kan hij u niet informeren, dan kunnen wij het voor u proberen te achterhalen. Bij twijfel gaan wij in overleg met u de matrasmaat opmeten.

Bij wie ligt de verantwoording bij de bestelling?

De verantwoording voor het doorgeven van het juiste type caravan, camper of boot ligt bij u, de verantwoording voor het maatwerk van het matras ligt bij Maatwerkmatrassen.nl.

Ik heb nu een 2-persoons matras uit 1 deel. Kan ik deze ook in 2 delen bestellen?

Maatwerkmatrassen.nl heeft alle maten van de matrassen gemeten en kan daardoor een matras uit het door u gewenste aantal delen laten vervaardigen.

 Mijn caravan staat nog niet in uw database. Hoe kan ik dan toch bestellen?

Heeft u de juiste afmetingen van het matras, dan kunt u de matrasconfigurator gebruiken om het juiste matras te bestellen, klik hier. Heeft u niet de juiste afmetingen. Stuur ons dan een mail (info@maatwerkmatrassen.nl). Geef het merk, type en bouwjaar en de manier waarop wij u kunnen bereiken aan ons door en wij nemen contact met u op. Bij twijfel over het juiste type kunt u beter ook het chassisnummer aan ons doorgeven.

Zijn uw prijzen inclusief of exclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW en verzendkosten voor de eerste aanbieding.

Hoe zit het met de garantie op mijn matras?

U heeft 100% garantie op het maatwerk van uw matras. Daardoor bent u ervan verzekert dat uw nieuwe matras past in de door u opgegeven caravan, camper of boot. Daarnaast heeft u ook nog 90 dagen garantie op de uitvoering van uw matras. Alleen voor ritsen geven wij geen garantie.

Hoe kies ik het juiste type matras?

Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de verschillende matrassoorten (https://www.maatwerkmatrassen.nl/matrassen/). Mocht u na het lezen van deze informatie nog twijfelen dan kunt u het verschil in de matrassen zelf ervaren. Kom bij ons langs in de slaapstudio in Hengelo (OV) of klik hier voor verschillende kooppunten bij u in de buurt.

Heeft u andere vragen? Klik op de button hieronder om contact met ons op te nemen!

ADVIES? 074-2773628

Bel ons voor een persoonlijk advies